sobota, 4 stycznia 2014

cztery.

Wiecie jak to jest mieć ochotę zabić kogoś nie znając go ? ja mam , i to jest bardzo irytujące uczucie .Nigdy nie poznałam bardziej irytującego , chamskiego i wkurzającego człowieka niż Kłos .W życiu nie rozmawiałam z nim twarzą w twarz a mam ochotę udusić go gołymi rękami !
To że jestem dziewczyną to znaczy że nie znam się na football`u i nie mogę kibicować?! no Boże ,trzymajcie mnie , bo nie ręczę za siebie . I jeszcze ten jego tekst : jeszcze  jakieś wyniki wyszukiwania Google ?  Zatłukę go kiedyś  ! Nie czekając na nic , odpisuję mu , niech wie że mu nie popuszczę !

- Nigdy nie poznałam bardziej chamskiego , wkurzającego i odrzucającego człowieka niż Ty ! Myślisz że jestem dziewczyną to nie znam się na piłce i dopingu ? Może u was , w tej waszej ległej poległej laski chodzą na mecze tylko po to by zrobić sobie fotkę bo w Krakowie , przy Reymonta 22 ,każdy zdziera gardło by pomóc Białej Gwieździe dopingem .Więc jeśli masz w sobie choć trochę rozumu , z łaskie swojej nigdy więcej nie insynuuj że szukam czegos takiego w sieci.

Zamykam komputer i juz lekko spóźniona , spieszę się na wykłady .Wchodzę na salę , na szczęście wykładowcy jeszcze nie ma .Witam się z moją przyjaciółką Sylwią i siadam obok niej .
- Dobrze proszę już wszystkich o ciszę - kiedy on przyszedł ? - mam dla was niespodziankę , macie 3 tygodnie wolnego - na sali zapanował wielki entuzjazm - jednak jest pewien haczyk  , przez ten czas odbędziecie praktyki w klubie siatkarskim na stanowisku - pomoc fizjoterapeuty ,wszystko będziecie mieli zapewnione , mieszkanie , pensję , dojazd i powrót , o kieszonkowe musicie poprosić rodziców - zaśmiał się - teraz wyczytam gdzie , kogo przypisałem:

-Aleksy Mojed - Zaksa K-K
- Albert wój -Chemik Police
- Sylwia Król - AGH Kraków
-Szczepan polak -TS Wisła Kraków - och jak ja chciałam tam pójść
- Aleksandra Gajda -  Skra Bełchatów

ARE YOU FUCKING KIDING ME ?!

 Proszę , proszę panie Kłos , w końcu się spotkamy ,niestety...

1 komentarz: