niedziela, 3 listopada 2013

jeden .

Legła , legła Warszawa ! niesie się po stadionie przy Reymonta 22 w Krakowie .  Cóż , od dawana wszyscy wiedzą że kluby z Krakowa i Warszawy szczerze się nienawidzą a ich kibice jeszcze bardziej . Wśród nich ja , 22 letnia Ola . Zakochana w Białej gwieździe i biało-niebiesko-czerwonych barwach .Nie potrafię przejść obok nich obojętnie .Słysząc hymn Białej Gwiazdy i ryk kibiców dostaję ciarek ,to mój własny narkotyk . Kocham ich gdy wygrywają i przegrywają .Tak samo jest z siatkówką i Skrą Bełchatów . Mimo że uwielbiam ten klub i zawodników , jest jeden który wyjątkowo mnie irytuję . Choć nigdy w życiu nie rozmawialiśmy na żywo , to potrafi wyprowadzić mnie z równowagi jednym postem  .

" Do Boju Legia , pokażmy im jak się gra , może się czegoś nauczą ( L ) ! "

Tego już za wiele , na ogół jestem tolerancyjna ale to już przesada ! nie dam obrażać swojego klubu ! No nie mogę tak tego zostawić .

" Mam nadzieję że w Pucharze Polski Wisła Kraków spotka się z Legią i wtedy Wam dokopie !

Nie mogłam się powstrzymać , musiałam do niego napisać .Niech wie że nie może tak sobie bimbać ! Wcale nie obchodzi mnie to co sobie pomyśli , i tak mi nie odpiszę . Zamykam laptopa i z uśmiechem na ustach zasypiam . To był udany dzień . 

2 komentarze:

  1. świetny rozdział :D czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie strasznie :) z niecierpliwością czekam na kolejne części.
    zapraszam również do mnie:
    http://siatkarskie-something-beautiful.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Patrycja :*

    OdpowiedzUsuń